Sunday, July 11, 2010


PENGHARGAAN HSKU YANG MELANGIT

Hari ini saya (10 Julai 2010) berlabuh di Ibu Kota buat beberapa ketika. Berbaur antara rasa teruja dan bangga. Alhamdulillah, kali ini giliran saya menjejak langkah ke pentas HSKU 2009. Tidak seperti judul cerpen saya yang terpilih, buat detik ini saya tiada kekhilafan untuk memilih arah meniti sisa-sisa usia yang dianugerah.


Pentas Panggung Sari Istana Budaya telah memartabatkan buah pena saya ini. Terima kasih panel yang memilih, terima kasih Ku Seman (editor MM yang baik), terima kasih penaja anugerah, terima kasih Kumpulan Utusan!



‘Khilaf’ terlalu istimewa buat saya. Ia adalah rakaman catatan sahabat baik yang benar-benar berada dalam situasi ‘khilaf’ itu sewaktu pengajiannya. Dengan sedikit olahan maka saya hasilkan khilaf, dedikasi buat sahabat saya itu yang pernah terkhilaf jalan hidupnya dan pastinya tidak lagi kini.

Terima kasih atas ucapan tahniah melalui sms, emel, talian dan di facebook dari seluruh mantan anak murid, mantan teman-teman sejawat, rakan penulis dan rakan taulan yang begitu prihatin. Moga-moga ianya membenih doa untuk kejayaan masa-masa mendatang.

Moga tiada yang terkhilaf dengan saya!

1 comment:

maharam said...

Salam,
Tahniah yang agak lewat dari saya juga...